Velkommen til Strib Tennis Klub.

CVR 12354002

Bank: Middelfart Sparekasse.

Reg. 0755 konto 756 560 6697

Mob. (Karl Gillhøj) 20 36 78 77

Vi er en klub placeret i midten af Strib ved siden af svømmehallen.

Der er 2 grusbaner og 1 kunstgræsbane. Kunstgræsbanen er tilgængelig hele året, grusbanerne kan der spilles på april-oktober.

Vi har tre trænere, som alle har gennemgået DGI s trænerkurser: Jesper Walsted (ungdoms-voksen) Mathilde Naundrup og Phapon Rebsdorf (juniortræning).

Vi har følgende aktiviteter: Juniortræning, ungdoms-og seniortræning, træning med elitetrænere. Åben spilledag hver onsdag.

I vintersæsonen er der indendørs træning for juniores og mulighed for voksne at spille indendørs i Stribs haller hhv. på Skolen og i Brændeskov. Vores faste træninger er inkluderet i klubkontingentet.

16-04-2024. Se vejrudsigten. Det bliver flot vejr til træningsdagen lørdag d.20 kl.11-16. Der er stadig pladser. Tilmelding Ole Nørskov

13-03-2024 Indendørs tennis 24/25. Hvis I er interesserede i at spille indendørs sæsonen okt. 24-marts 25  så skal i melde jer hos Ole Nørskov telefon.: 40167061. Tiderne ligger om aftenen. Kommunen tager ca. kr. 2.000 for hele sæsonen i halleje. I bestemmer selv hvor mange I vil spille ad gangen. I spiller i Strib Skoles hal eller Brændeskovhallerne.

Unik træningsevent for ungdomsspillere

Ungdomsspillere, som ønsker at udvikle deres tennisspil, får en god mulighed, når de to elitespillere Rasmus Hembo Mathiasen og Nicklas Junker kommer til Strib Tennis Klub lørdag den 20. april for at træne og give gode tip.

Træningseventen foregår fra klokken 11-16. Prisen inklusiv frokost er for medlemmer af Strib Tennisklub 150 kroner. For ikke medlemmer 350 kroner. Maks 16 deltagere efter først til mølle princippet.

Tilmelding sker ved at sende sms eller mail til formand Ole Nørskov: Telefon: 40167061, olenorskov@dadlnet.dk

Betaling: Mobilepay

Rasmus Hembo Mathiasen, som er danmarksmester i u16 og hans makker 20-årige Nicklas Junker, er begge fra Esbjerg Tennisklub.

Træningseventen, som retter sig mod unge i alderen 15-24 år, afsluttes med fællesspisning og hygge.

Strib Tennisklub arbejder på at afholde yderligere to træningseventer for ungdomsspillerne hen over sommeren. Mere info herom senere.

Husk

Strib Tennis Klub Generalforsamling 6. marts 2024 Strib Bibliotek kl. 19:00

Dagsorden

Dagsorden ifølge vedtægter

1. Valg af dirigent
15. december 2023: Ib Gorm har ifølge Ole accepteret hvervet som dirigent

2. Formandens beretning om det forløbne år
3. Kassererens forelæggelse af det reviderede regnskab

4. Behandling af indkomne forslag
(ændring af vedtægter fx §1, 1.5 til “medlem af DGI”) Vi hedder Strib Tennis Klub

5. Fastsættelse af kontingent for den kommende sæson

Kære medlemmer.

I ønskes alle en god jul og et godt nytår  .

Vi har haft et godt 2023 i klubben. Flere medlemmer, øgede træningsaktiviteter, gode trænere og ikke mindst jubilæet , hvor vi bl.a. fik to nye æresmedlemmer: Ib Flader og Karl Gillhøj.

At det hele er lykkedes skyldes aktive medlemmer, en god bestyrelse og tre engagerede trænere.

Vi ser frem til et spændende 2024:

Indendørs træningen mandage forsætter,

Generalforsamling onsdag d. 6. marts.

Lørdag d.20.april tennistræning for de 18.-25. årige ved elitespillere fra Esbjerg tennisklub.

Lørdag 27. april Tennisens dag 2024 med aktiviteter og godt samvær på banerne. Desuden samme dag introduktion til :

Familie tennis   . Konceptet består i, de ventende forældre, når deres børn trænes, vil få mulighed for spille med de mindre søskende, der ofte er med.

fra 1.maj udendørs træning for juniorer ved Mathilde Naundrup og Phapon Rebsdorf og ungdom-og seniortræning ved Jesper Walsted. Bemærk al træning er inkluderet i medlemskontingentet.

Desuden startervores ONSDAGSTENNIS.

I sommerferien laver vi sommertennis  d. 7., 8. og 9. august på banerne kl. 9-15. Vores tre trænere vil stå for arrangementet. Der kommer tilmelding vi vores hjemmeside og kommunens sommeraktivitetsplan.

Vi vil prøve med nogle sociale arrangementer og eventuelt en eller anden form for turnering

HUSK vores generalforsamling d. 6. marts. Vi har brug for opbakning og ideer til vores arbejde.

Mange hilsener

Bestyrelsen:

Ole Nørskov, Uffe Lomholt, Bitten Skipper, Bjarne Frølund og Gitte Rebsdorf.

Bogholder:

Karl Gillhøj

Trænere:

Phapon Rebsdorf, Mathilde Naundrup og Jesper Walsted

Generalforsamling 2024 bliver onsdag d.6.marts kl. 1900.

vi kan allerede nu informere om, der bliver brug for 2 nye bestyrelsesmedlemmer   .

Vejret er nu sådan, at grusbanerne ikke længere kan anvendes. Nettene tages ned og bænke og borde flyttes ind tirsdag d. 31.oktober.

Husk bane 1 kan benyttes hele året.

Indendørs træning for juniores og ungdomsspillere starter mandag d.6.november kl.18.30 i skolehal 1. Træningen er inkluderet i medlems

skabet Trænere bliver Mathilde Naundrup og Phapon Rebsdorf.

Træningsevent 20. april

Til hjemmeside: